Modernia markkinointia

Markkinointi on yrityksen menestyksen elinehto, ja markkinointitapoja riittää. Kyltti tien vieressä, pieni ja napakka mainos sanomalehdessä ja postiluukusta tipautettava mainoslehtinen ovat perinteisiä, mutta edelleen vetovoimaisia tapoja kertoa yrityksen olemassaolosta ja saada yrityksen yhteystiedot potentiaalisten asiakkaiden tietoon. Yrityksen täytyy kuitenkin tiedostaa myös muiden kuin perinteisten keinojen mahdollisuudet ja tarvittaessa modernisoida markkinointistrategiaansa. Raikkaan lentolehtisen lisäksi on hyvä miettiä, miten toteutetaan vakuuttavat kotisivut, mikä rooli Facebookilla on yrityksen markkinoinnissa ja millainen markkinointituote sopii parhaiten 2020-luvulle.

Liikelahjat markkinoinnissa

Monista kodeista ja työpaikoilta löytyy erilaisia liikelahjoja ja yritysten markkinointituotteita. Messuilta napatut kynät lienevät yksi tyypillisimmistä, mutta joukkoon voi mahtua myös kestokasseja, muistilehtiöitä ja heijastimia. Modernisti itseään markkinoiva miettii liikelahjat ja mainostuotteet tarkasti. Konkreettinen tuote on hyvä mainos, mutta vain osoittautuessaan laadukkaaksi ja tarpeelliseksi. Mikä sopisikaan paremmin tähän päivään kuin yrityksen logolla varustettu muistitikku tai kuulokkeet, varavirtalähde tai latausasema? Axonprofil.fi on sopiva paikka, kun yritys tarvitsee moderneja markkinointituotteita.

Älä unohda sosiaalista mediaa

Jos markkinointituotteissa teknologia on kova sana, markkinointikanavissa sitä on some eli sosiaalinen media. Somemarkkinointi vetoaa etenkin nuoriin. Sopivia alustoja markkinointiin tarjoavat esimerkiksi Facebook ja Instagram, joissa voi näppärästi jakaa kuvia ja tekstejä, kertoa aukioloajoista ja niiden poikkeuksista, ruokalistoista, tarjouksista ja kampanjoista. Jos omia tuotteitaan tai palveluitaan haluaa esitellä videon keinoin, voi pystyyn pistää vaikka YouTube-kanavankin. Yrityksen omaan kotisivuun kannattaa panostaa ja niin sen ilme kuin tiedotkin pitää ajan tasalla.

Roger